Zanim zdecyduję się na naprawę, chciałbym porozmawiać z kimś, kto wyjaśni mi, co warto zrobić, co można odpuścić i jakie są opcje. Na serwisplock.pl widziałem, że oferują kontakt telefoniczny i formularz online. Czy ktoś z Was rozmawiał z nimi przed zleceniem naprawy? Jak wygląda kontakt, czy doradzają konkretnie i czy można liczyć na uczciwe podejście?
obsługa klienta w warsztacie
Gdzie kupować części samochodowe? Jakie wybierać kosmetyki pielęgnacyjne? Który warsztat odpowiednio zajmie się Twoim samochodem? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź właśnie tutaj.
- Ladyslaw-92
- Posty: 0
- Rejestracja: 25 sie 2025, 17:02
obsługa klienta w warsztacie
Post autor: Ladyslaw-92 »
Witam forumowicze, miło mi do was dołączyć 
Zanim zdecyduję się na naprawę, chciałbym porozmawiać z kimś, kto wyjaśni mi, co warto zrobić, co można odpuścić i jakie są opcje. Na serwisplock.pl widziałem, że oferują kontakt telefoniczny i formularz online. Czy ktoś z Was rozmawiał z nimi przed zleceniem naprawy? Jak wygląda kontakt, czy doradzają konkretnie i czy można liczyć na uczciwe podejście?
Zanim zdecyduję się na naprawę, chciałbym porozmawiać z kimś, kto wyjaśni mi, co warto zrobić, co można odpuścić i jakie są opcje. Na serwisplock.pl widziałem, że oferują kontakt telefoniczny i formularz online. Czy ktoś z Was rozmawiał z nimi przed zleceniem naprawy? Jak wygląda kontakt, czy doradzają konkretnie i czy można liczyć na uczciwe podejście?